Regulamin

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania rezerwacji online terminów spotkań ze specjalistami za pośrednictwem strony internetowej cpis.com.pl
yazid-n-jBlyL-R9r8s-unsplash.jpg
  1. Informacje o firmie

    Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania rezerwacji online terminów spotkań ze specjalistami za pośrednictwem strony internetowej https://cpis.com.pl/ prowadzonej przez:
    JOLANTA BIGOCKA CENTRUM PSYCHOTERAPII - jednoosobowa działalność gospodarcza
    ul. Jana Kilińskiego 5/4a
    81-386 Gdynia
    NIP: 5871362855
    REGON: 191605060
    e-mail: kontakt@cpis.com.pl 
    telefon: 690 690 564

  2. Definicje
    • Usługodawca - JOLANTA BIGOCKA CENTRUM PSYCHOTERAPII świadcząca usługi rezerwacji online.
    • Klient - osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z systemu rezerwacji online.
    • Usługa - spotkanie ze specjalistą, którego termin można zarezerwować za pośrednictwem strony internetowej.
  1. Postanowienia ogólne
    • Przed dokonaniem rezerwacji Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
    • Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.
    • Rezerwacji można dokonać wyłącznie online za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej https://cpis.com.pl/
  2. Proces rezerwacji i zawarcie umowy
    • Aby dokonać rezerwacji, należy wybrać rodzaj usługi, termin oraz specjalistę, a następnie wypełnić formularz rezerwacyjny.
    • Po wypełnieniu formularza należy dokonać płatności za wybraną usługę.
    • Rezerwacja zostaje potwierdzona po zaksięgowaniu płatności.
    • Umowa między Usługodawcą a Klientem zostaje zawarta w momencie potwierdzenia rezerwacji przez system.
  3. Ceny i płatności
    • Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
    • Płatności można dokonać za pomocą operatora płatności PayU.
    • Usługodawca wystawi fakturę VAT na życzenie Klienta, zgłoszone w ciągu 7 dni od daty realizacji usługi.
  4. Realizacja usługi
    • Usługa zostanie zrealizowana w wybranym przez Klienta terminie, zgodnie z dokonaną rezerwacją.
    • W przypadku niemożności realizacji usługi w wybranym terminie z przyczyn leżących po stronie Usługodawcy, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie i będzie miał możliwość wyboru innego terminu lub zwrotu pełnej kwoty płatności.
  5. Anulowanie rezerwacji i zwroty
    • Klient ma prawo do anulowania rezerwacji bez ponoszenia kosztów do 48 godzin przed planowanym terminem spotkania.
    • W przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż 48 godzin przed planowanym spotkaniem, Klientowi nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty.
    • Aby anulować rezerwację, należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.
  6. Reklamacje
    • Wszelkie reklamacje dotyczące świadczonych usług należy zgłaszać w formie pisemnej na adres firmy lub drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@cpis.com.pl 
    • Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis przedmiotu reklamacji oraz oczekiwania dotyczące sposobu rozstrzygnięcia reklamacji.
    • Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
    • W przypadku uznania reklamacji, Usługodawca zaproponuje Klientowi rekompensatę w formie ponownego wykonania usługi lub zwrotu całości lub części opłaty.
  7. Ochrona danych osobowych
    • Administratorem danych osobowych Klientów jest Usługodawca.
    • Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu realizacji usługi.
    • Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Postanowienia końcowe
    • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
    • Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie internetowej.
    • Regulamin wchodzi w życie z dniem 2024-10-11